Eläköön Milestone … Hyvää 20th Anniversary World Book Day!

Samassa hengessä kuin “Book Antaa Day”, lapset ja lukeminen ovat sen ytimessä.

päätavoitteena kirjan ja ruusun päivä Britanniassa ja Irlannissa on kannustaa lapsia tutkia nautinnot kirjojen ja lukemisen tarjoamalla heille mahdollisuus saada kirja omia.

Kiitos National Book Tokens ja paljon ihania https://google.ba/mymaps/viewer?mid=1Bp8bKog2J4IxVM2ScwrcNid768A&hl=en

 kirjan kustantajien ja kirjakauppiaiden, World Book Day, yhdessä koulujen koko maassa, on jakaa yli 15 miljoonaa £ 1 kirjan ja ruusun päivä kirja kuponkia lapsille (joka on lähes jokaisen lapsen / nuoren alle 18 Isossa-Britanniassa ja Irlannissa).

Tämä on kuitenkin vain pieni pisara meressä miljoonienhttps://google.be/mymaps/viewer?mid=1Bp8bKog2J4IxVM2ScwrcNid768A&hl=en lasten ympäri maailmaa, jotka tarvitsevat vielä kirjojen saatavuutta. Miksi ei käytä tätä mahdollisuutta auttaa paikkakunnalla ja lahjoittaa kirjoja niitä tarvitseville lapsille omalla alueella?

Niin paljon tekniikkaa ja viihde meidän ulottuvilla, sen on helppo unohtaa, miltä tuntuu istua hiljaa ja lukea kirjaa. Minusta minun kiireinen aikataulu minä kallistuvat äänikirjat kuin voin kuunnella heitä, kun olen asioille tai työskennellä kotitöihin. En kuitenkaan todeta, että muistan sisältöä paremmin, jos luin kirjoja itse.

Jätä Mark

Kirjat ovat hyvä tapa kipinä kuviteltavissa ja tuovat hahmot ja tarinat eloon.

marraskuussa 2016, olen julkaissut oman kirjan, Pyjaman paydays: Miten saada Internet Work Sinulle . Kirja perustuu yli 10 vuoden tutkimus- ja otti yhdeksän kuukautta kirjoittaa. Vaikka se oli aikaa vievää ja verottaa minun aikataulu, tunnen suurta tunnetta täyttämisestä tietäen, että olen jakanut minun top havainnoista markkinoilla, arvokasta sisältöä, joka auttaa monia lukijoita kartoittaa ja toteuttaa uusia tuloja strategioita.

Jotta olisi vielä helpompaa, olen luonut bonus koulutuksen sisältö ja oli ammatillinen voice over taiteilija kertoa kirjan ääniformaatti.

Tutustu kirjan ja bonus koulutuksen sisällön ja jakaa muiden paikkakunnalla, jotka voivat hyötyä tästä koulutuksesta.

Leave a Reply

